در کدام شهرها از اسمارت بازار می‌توانیم خرید کنیم؟

اسمارت بازار هم اکنون در شهر یزد آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید و بین ساعت کاری 8:00 صبح الی 22:00 شب سفارشات خود را دریافت نمایید.

آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله، شما می توانید از طریق مرکز سفارشات فروشگاه مجازی اسمارت بازار به شماره 38259861-035 خرید تلفنی داشته باشید.

حداقل مبلغ سفارش از اسمارت بازار چقدر است؟

حداقل مبلغ سفارش از اسمارت بازار 50.000 تومان است.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از اسمارت بازار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، با وارد کردن نام شخص مورد نظر در بخش “انتخاب آدرس” و انتخاب گزینه “تغییر یا افزودن آدرس تحویل” و “+ افزودن آدرس جدید” به غیر از وارد کردن آدرس در این قسمت “نام و نام خانوادگی ” و اطلاعات بیشتر مرتبط با شخص به طور مثال شماره تماس ایشان را می توان وارد کرد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است. هزینه ارسال برای خرید بالای 100.000 تومان، رایگان است و برای خرید زیر 100.000 تومان، 5.000 الی 10.000 تومان است

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

در طول ثبت سفارش می توانید  زمان ارسال را مشخص نمایید که در این بخش دو گزینه زیر وجود دارد:

جهت پرداخت مبلغ کالای خریداری شده، از چه روش‌هایی می توانم استفاده کنم؟

پرداخت وجه سفارش در اسمارت بازار از سه طریق امکان‌پذیر است: 1- پرداخت نقدی یا دستگاه خودپرداز سیار در محل تحویل 2- پرداخت آنلاین که در مرحله آخر ثبت سفارش خود می توانید رویه مورد نظر را انتخاب نمایید. 3- خرید بالای 300.000 تومان چک صیادی به مدت یک ماهه

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت هایی دارد؟

خیر، بنا به درخواست خود می توانید پرداخت از طریق پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل را انتخاب نمایید، سفیران ما مجهز به دستگاه های کارتخوان سیار می باشند اگر تمایل به پرداخت در محل دارید می توانید از طریق دستگاه های کارتخوان پرداخت خود را در محل انجام دهید. همچنین امکان پرداخت هزینه سفارش به صورت نقدی و در زمان تحویل سفارش به سفیر وجود دارد.

شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت می باشد؟

شرایط مرجوعی کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده­اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی اسمارت بازار از طریق شماره تلفن 38259861-035 اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می­توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی اسمارت بازار اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان اسمارت بازار مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد

موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش­گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته­بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی اسمارت بازار اطلاع داده شود.

در صورت احراز همه شرایط مرجوعی نهایتا تا روز بعد از در­یافت سفارش امکان ارایه خواست مرجوعی وجود دارد. برای کالاهای یخچالی و فاسدشدنی این محدودیت در لحظه دریافت سفارش است.

بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد. کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.

در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد

در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی (مراقبت پوست و مو) حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند

اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده اسمارت بازار را داشته باشد

در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می باشد

برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد

بازگشت به بالا